قیف هک رشد در بازاریابی
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
قیف هک رشد در بازاریابی

قیف هک رشد در بازاریابی

قیف هک رشد در بازاریابی

رسالت هک رشد این است که با تکنیک های خلاق بتواند در سریع ترین زمان ممکن باعث جذب مشتری ها و حفظ آنها بشود و هک رشد باعث شکوفایی کسب و کار می شود. در این مقاله می خواهیم با مفهوم قیف هک رشد در بازاریابی بیشتر آشنا بشویم و آنرا برای شما شرح دهیم.

قیف هک رشد چیست؟

قیف هک رشد چیست؟

هکر رشد فردی بسیار خلاق است و با استفاده از تکنینک های هک رشد سعی می کند مدل سازی کند و یکی یکی آنها ها تست کند تا بهترین روش را برای رشد کسب و کار شما پیدا کند.در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و رشد فضای مجازی این  کار تسهیل شده و با استفاده از وب سایت ها و اپلیکشن های محبوب در فضای مجازی تحولی عظیم در بازاریابی هک رشد ایجاد شده است.

برای شروع و توضیح مفهوم قیف هک رشد این سوال ها مطرح می شود که ایا یک وبسایت بهینه و تولید محتوای مناسب کافی است ؟  یا باید حتما در شبکه های اجتماعی محبوب مانند تویتر و اینستاگرام هم فعالیت داشت باشیم؟ در جواب  باید بگوییم که این اهداف برای ابتدای کا مهم هستند که باعث می شود کاربران و یا مشتریان با ما در ارتباط  باشند، با اینکارما از بازخورد هایی که از سمت مشتریان دریافت می کنیم می تواتیم الگوسازی کنیم و خدمات بهتری را ارائه بدهیم.

جذب مشتریان بیشتر

چه بخواهیم و چه نخواهیم حتما کسب و کار برای بقا با کابران و مشتریان گره خورده است، باید کسی وجود داشته باشد که محصول مارا خریداری کند و یا از خدمات ما استفاده کند. هرچه بتوانیم مشتریان بیشتری جذب کنیم سود بیشتری نصیب مان می شود و البته باید بتوانیم مشتریان را حفظ کنیم . خب برای اینکار ما می توانیم از سئو، شبکه های اجتماعی، وب سایت های بهینه شده و تویحد محتوای مناسب استفاده کنیم. در اینجا هدف فقط  جذب است و نه چیز دیگری، یعنی کاربر در دام شما گرفتار شود و راه فرار نداشته باشد. حالا چه اینستاگرام باشد چه وبلاگ!

نرخ کمانه کردن

شاید واژه نرخ کمانه کردن کمی شما را سردرگم  کند، اما برای تعریف آن به یک  مثال ساده توجه کنید. هنگامی که کاربرد را توانستیم جذب کنیم باید آنقدر جذاب باشم که مثلا اگر وارد پیج اینستاگرام ما وارد شد.دیگر به پیج دیگری سر نزند و در همانجا نیازهایش برطرف شود.اگرکارمان راخوب انجام داده باشیم می توانیم مخاطب را ترغیب کنیم که مارا دنبال کند تا بتوانیم اورا زیرنظر بگیریم.

بازگشت مشتری

ماباید به نحوی عمل کنیم که کابران  دوباره به سایت و یا پیج ما سر بزنند و به محصولات ما علاقه نشان دهند. اگر بتواینم کاربرفعال جذب کنیم که به صورت دوره ایی از ما بازدید کنند و محصول خریداری کنند،  یعنی توانسته ایم مراحل بالارا به خوبی پیاده سازی کنیم. البته گاهی باید توسط ایمیل و یا ارسال پیامک خود را به مخاطب یادآوری کنیم!

معرفی دوستان

بهترین و ساده ترین راه برای معرفی و تبلیغ و جذب عضو جدید این است که ما بتوانیم این امکان را فراهم کنیم تا کاربران فعلی بتوانند  کاربرد جدید را دعوت کنند و درمقابل آن پاداش دریافت کنند.و اینگونه  ما  توانسه ایم محصولات و یا خدمات خود را به راحتی تبلیغ کنیم و عضو جدید بگیریم.

کسب سود و فروش

و این شیرین ترین قسمت کاره ما است. یعنی کاربران را به سمتی سوق دهیم که به کسب سود استارتآپ و یا کسب و کار شما کمک کنند محصولی خریداری کنند و یا برای شما تبلیغات انجام دهند و چه بهتر که خوده ما هزینه تبلغات را پرداخت نکنیم و این را به عهده مشتریان خود قرار بدهیم:)

شناسایی نقاط ضعف در قیف هک رشد

شناسایی نقاط ضعف در قیف هک رشد

 یکی از مزایای مهم هک رشد این است که با مدل سازی می تواند نقاظ ضعف را مشخص کند که به آن بهبود کننده نرخ تبدیل می گویند. این به خودی خود یه اصل مهم در هک رشد که شرکت های بزرگ مانند اسنپ از آن بهره مند شده اند.

سخن پایانی

کسب و کار ما زمانی موفق می شود که بتواند محصولی را ارائه دهد که کاربرپسند باشد، که بتواند نیاز مشتری را فراهم کند و در عین حال جذاب باشد به گونه ایی که خوده مشتری محصول مارا تبلیغ کند. هنگامی که با مشتری تعامل داشته باشم می توانیم سلیقه آنها را محک بزنیم و نقاط قوت و ضعف مان را پیدا کنیم و با اصلاح کردن نقاط ضعف و رشد نقاط قوت کسب و کار خود را گسترش دهیم و سود بیشتری کسب کنیم.

علاوه بر این باید  نیازبازار را بسنجیم و از رقبای خود قافل نشویم. به این نکته ام باید توجه داشت که محصول ما باید تک و متمایز از موارد مشابه باشد. و اینجا هک رشد در کوتاه ترین زمان ممکن با  استفاده از آزمون های مختلف و راه حل های متنوع و خلاق این مسیر را برای کسب و کار و یا استارت اپ ما هموار می کند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

امتیاز

5/5 – (1 امتیاز)

برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید: 09123009931

برای هماهنگی به شماره واتس اپ ذیل پیام دهید 09123009931